Compositie

Compositielessen Bianca Bongers

Met ingang van het nieuwe cursusjaar 2017-2018, is het mogelijk om compositielessen te volgen op de Hart Muziekschool. De lessen zijn bedoeld voor iedereen die bezig is met het schrijven van muziek! Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat je je muzikale ideeën wilt leren vormgeven tot een echte compositie, of dat je een instrument bespeeld en graag je eigen muziek wilt schrijven. De stijl waarin geschreven wordt is uiteraard geheel aan jou, jij bent de componist!

Bianca studeerde compositie bij Wim Henderickx en Luc van Hove aan het Koninklijk Conservatorium van Antwerpen. De master compositie behaalde zij in 2017 met de grootste onderscheiding van de jury. Haar muziek was o.a. te horen tijdens Gaudeamus Muziekweek, Grachtenfestival Amsterdam, November Music en het Lucerne Festival (CH). Lessen en masterclasses volgde zij bij Wolfgang Rihm, Willem Jeths en Daan Manneke. Behalve als componiste is Bianca ook als celliste actief op de Hart Muziekschool.

Voor meer informatie of een gratis proefles, neem contact op met Bianca Bongers.

Lesdag: Woensdag
Start: Woensdag 4 oktober 2017
Aantal lesweken: 32 Duur: 30 min. (wekelijks)
Leeftijd: Alle leeftijden!